.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جابجایی عجیب صندلی احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص
(ادامه)
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد. يك تغيير در شوراى عالى امنيت ملى/رضا سيف‌ اللهي كيست؟
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد.(ادامه)
انتقاد محسن‌رضايي از انباشت‌ مشكلات‌ اقتصادي
هر دولتي دو گام به پيش و سه‌گام به پس برداشته است. شيوه مديريت اجرايي و اداره كشور بايد تغيير كند. (ادامه)
پیشنهاد توئیتری محسن رضایی برای حل مشکل سپنتا نیکنام
محسن رضايي در تويئتر خود با انتشار پيامي از امكان حل اين مشكل از سوي مجمع تشخيص سخن گفت. (ادامه)
معاون اول احمدی‌نژاد، رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌شود؟
شمال نیوز : اینکه فصل تغییر در مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال‌ها بود ترکیبی ثابت داشت فرا رسیده، کاملا طبیعی است. در این میان اما شایعات بسیاری هم هستند که به گوش می‌رسند.(ادامه)
عكس/ محسن رضايي هم به عيادت تهيه‌كننده سينما رفت
عيادت سرلشكر دكتر محسن رضايي به همراه مهندس حسن بيادي و آقاي ناصر شفق از حبيب الله كاسه ساز تهيه كننده و كارگردان سينما و تلويزيون.(ادامه)
قالیباف در راه مجمع تشخیص یا قرارگاه سازندگی سپاه؟
(ادامه)
تصویری که محسن رضایی از مناظره‌اش با چریک‌های فدایی منتشر کرد
موضوع مناظره‌های انتخاباتی کاندیداها، نکته‌ای است که رئیس سابق صدا و سیما و محسن رضایی در پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به آن پرداختند و از تجربه‌هایشان گفتند. (ادامه)
این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند.
تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد
این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند. (ادامه)

دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي، خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند.

روز بازگشت به ارزش هاي انقلاب اسلامي و خدمت بدون منت به مردم است / همه نيروهاي انقلاب را براي خدمت به مردم فرا بخوانید
دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي، خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند. (ادامه)
تذكر انتخاباتي محسن رضايي به صدا و سيما
دكتر محسن رضايي در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملي از وي خواست كه از مطرح‌شدن نام و تصويرش به‌عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري در شبکه‌های صداوسیما خودداري شود. (ادامه)
مشکل آقای ترامپ این است که یک فضای منفی نسبت به ارتباط ترامپ با روسیه وجود دارد. آقای ترامپ باید این فضا را می شکاند که من با روس ها نیستم. همچنین سه چهار طرح ایشان از جمله مهاجران و جایگزین طرح اوباما به جایی نرسید و باید فضای افکارعمومی در آمریکا را تغییر میداد. بنابراین شلیک این موشک ها عمدتاً مصرف داخلی و همچنین روحیه دادن به کشورهای منطقه و در راستای ثابت کردن خودش داشت. رفتار ناوهای آمریکایی در خلیج فارس در یک ماه اخیر تغییر کرده است / یک جرقه در سوریه می‌تواند زمینه ساز جنگ جهانی سوم شود / اگر این توان موشکی ر(خبر)
مشکل آقای ترامپ این است که یک فضای منفی نسبت به ارتباط ترامپ با روسیه وجود دارد. آقای ترامپ باید این فضا را می شکاند که من با روس ها نیستم. همچنین سه چهار طرح ایشان از جمله مهاجران و جایگزین طرح اوباما به جایی نرسید و باید فضای افکارعمومی در آمریکا را تغییر میداد. بنابراین شلیک این موشک ها عمدتاً مصرف داخلی و همچنین روحیه دادن به کشورهای منطقه و در راستای ثابت کردن خودش داشت.(ادامه)
رضايي: به داد کربلاي ايران برسيد
(ادامه)
حدادعادل بازهم سودای ریاست‌جمهوری دارد؟
در روزهایی که هیچ‌یک از چهره‌های شاخص اصول‌گرایی هنوز برای رقابت با حسن روحانی اعلام آمادگی نکرده‌اند، حدادعادل، یکی از نام‌های بالقوه برای کاندیدای مورد‌نظر اصول‌گرایی در سال آینده است (ادامه)
پیگیری محسن رضایی برای اعتراض بیش از دویست داوطلب رد صلاحیت شده
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشت کوتاهی در صفحه شخصی اش درباره رد صلاحیت ها اظهار نظری کوتاه داشت. (ادامه)
انتصاب جديد در مجمع تشخيص مصلحت نظام
سيد محمد علي حسيني مشاور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و مديرکل اموربين الملل منصوب شد. (ادامه)
مژده محسن رضایی درباره انهدام داعش+ عکس
محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، مژده انهدام داعش را داد.(ادامه)
دیدار هاشمی‌رفسنجانی با مدیر مسئول کیهان
هاشمی رفسنجانی در خاطره روز 14 آذر سال 1368 از جلسه‎‌ای خبرداده که با مدیران مسئول 5 روزنامه‌ی مهم ان سال داشته است. (ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
محسن‌رضایی بدون عنوان سرلشگر و دکتر
(ادامه)
عکس : لاريجاني و رضايي 23 سال قبل
اينستاگرام منتسب به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي تصويري از ايشان به همراه محسن رضايي و علي شمخاني منتشر کرد که مربوط به حج سال 1372 است.(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های دوشنبه ۴ خرداد
(ادامه)
نامه کمتر منتشر شده فرماندهان سپاه به آقا محسن
"عماریون"- الذين امنوا و هاجروا و جاهدوا في سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند اللهو اولئك هم الفائزون يبشرهم ربهم برحمه منه و رضوان و جنات لهم فيها نعيم مقيم(ادامه)
20 سريال اعتراض برانگيز صدا و سیما
اين سريال به شکل وحشتناکي سانسور شد آن هم نه از نوع چند دقيقه اي بلکه از نوع 12 قسمتي اش! اعتراض نخست به اين سريال به صنف پزشکي کشور مربوط مي شد که اعلام کردند اطلاعاتي که سريال از درآمدهاي بسيار گزاف پزشکان مي دهد غيرواقعي است. (ادامه)
پزشکی‌که می‌خواست قاسم‌سلیمانی رابکشد
شمال نیوز: قاسم سليماني چند ماه مجروح بود و کسی اطلاع نداشت کجاست . بعدها مشخص شد که در مشهد بستري بوده است. يک پزشک منافقي بود که نمي‌خواست او را مداوا کند. شکم او را باز گذاشته بود و بحران پیدا کرده بود. در حقیقت آن از خدا بیخبر مي‌خواست او را بکشد.(ادامه)
مدیرانی با عمر بیش از ده سال!
در اين گزارش مواردي از سن بالاي مديريتي در كشور را برشمرده كه در زير به آن اشاره مي‌شود .(ادامه)
محسن رضایی: تلویزیون با میرحسین مصاحبه بگیرد
(ادامه)
ناگفته هایِ یک مهمانی متفاوت در پاستور +تصاویر
ساختمان قرمز پاستور همزمان با سالروز انتخابات 24 خرداد ماه ریاست جمهوری میزبان رقبایی بود که سال گذشته در چنین روزی بخت خود و اقبال مردم را محک زدند تا مدیریت دستگاه اجرایی کشور را به عهده گیرند.(ادامه)
مهرداد ابراهيمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گذر زمان(يادداشت)
مهرداد ابراهيمي(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.